דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוסכים מורשים 

מאת    [ 29/12/2010 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2760 פעמים ]

כשם שאנו נדרשים מדי פעם לביקור אצל רופא שיבדוק מהו מצבנו הגופני כך גם המכונית בה אנו נוהגים, כלי התחבורה שלנו משרת אותנו לאורך כל היום וניתן לומר שברגע כניסתנו למכונית נתונים חיינו בידיה, לפיכך עלינו לדאוג מדי פעם לתחזוקתה התקינה ואז עולה השאלה האם ייעשה התיקון במוסך מורשה או במוסך רגיל?

התשובה לשאלה זו היא פשוטה אך לעיתים נדמה כי אנשים מחפשים קיצורי דרך, קיצורי דרך שיכולים לעלות להם בחייהם ובחיי יקיריהם, התשובה לשאלה היכן מטפלים ברכב היא אך ורק במוסך מורשה.

דוגמא: אם יש ברשותכם רכב פורד או מאזדה כנסו עם הרכב למוסך המורשה, מוסך מאזה או מוסך פורד, ישנם סניפים בכל הארץ של כל מותג רכב שמכבד את עצמו..

נהגים רבים סבורים שהטיפול במוסך מורשה הוא יקר יותר מטיפול במוסך שאינו מורשה אך בבחינה מחודשת של השירותים אותם מקבלים במוסך מורשה מתגלה טענה זו כלוקה בחסר, תג המחיר המודבק לעבודה הנעשית במוסך מורשה מגלם בתוכו מספר נוסף של פרמטרים שחשוב להביא בחשבון:

אמינות ובטיחות – כלי הרכב שלנו הוא כלי מסוכן מאוד, פעמים רבות הנסיעה על הכביש נראית לנו כעניין של מה בכך, פעולה אותה אנו מסוגלים לבצע גם בעיניים עצומות אך האמת היא שהכביש יכול להיות מקום מסוכן מאוד, מספיק שנאזין פעם אחת ביום לחדשות בשביל להיווכח באמיתות הכתוב בשורות אלו, מרבית תאונות הדרכים נגרמות כתוצאה מטיפול לקוי ברכב, לעיתים מערכת הבלמים אינה תקינה, לעיתים הצמיג שחוק ולעיתים ההגה משוחרר, טיפול תקופתי קבוע במוסך מורשה מבטיח לכם תחזוקה תקינה של הרכב בהתאם לדרישות המקוריות של יצרן הרכב.
תיקון במוסך מורשה מבטיח לנו שהתיקון נעשה בדיוק כפי שדרש זאת יצרן הרכב, כל פריט מחלקי חילוף לרכב המוחלף ברכבנו מוחלף בפריט מקורי המתאים בצורה מושלמת לפעולת הרכב, כאשר מטפלים במוסך מורשה יכולים להירגע ולדעת שהרכב נמצא בידיים מקצועיות ומנוסות.
הכשרה – טיפול נכון ברכב מצריך ידע רב, מוסכים מורשים משקיעים משאבים רבים בהדרכות וקורסים לצוות הטכנאים שלהם, במסגרת הסמכתו של המוסך כמורשה לתיקון מודל מסוים של רכבים מחויב המוסך בהסמכות תקופתיות לעובדיו, הסמכות אל וניתנות לרב בידי יצרנית הרכב והן תנאי לחידוש ההרשאה של המוסך.

טיפול במוסך מורשה נתפס כיקר בעיני אלו שאינם מעריכים את חייהם, מוסך מורשה הינו האפשרות הטובה ביותר לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור כספכם ואת השירות הטוב ביותר עבור רכבכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב